En del människor är så galet respektlösa. ...

En del människor är så galet respektlösa. En kom in i mitt hem tidigare idag, hälsade först inte på mig, pressade min son så han tryckte sig emot mig och klamrade sig fast, sen började förolämpa mig genom att åsiktsladdat prata med mig om saker som denne borde prata med någon annan. Det är bättre att gå till källan än att prata med alla andra om så kallade problem. Det slutade med att jag fick kasta ut fanskapet. Jag är egentligen konflikträdd men droppen är när man direkt blir kränkt i sitt eget hem... Inför sitt eget barn... Så gör man bara inte.... Och jag är nu timmar senare så stressad att det sjuder i bröstet på mig och att andningen går tungt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knitties

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt!

RSS 2.0