Idag har jag smugit omkring gränsen för he...

Idag har jag smugit omkring gränsen för hetsätning. Maten är normal och jag äter normala mängder av den. Men kvällarna.... Jag är helt upptagen i tankarna på äta, äta, äta... Tryckte 3 muffins med frosting och strössel = 750 kcal. Efter att ha tryckt i mig standard-morötterna på ca 150-250 gram.... Jag fattar inte vad som är fel med mig... Jag har aldrig haft problem med maten förut.... Visst har jag levt gottit, men när jag bestämt mig för att strama upp, så har jag gjort det, utan större problem. Men nu är jag besatt av mat. Helt galet besatt... Och orkar inte stå emot.....



Kommentarer
Sayo

Jag tror att det är medicinen...

2012-04-02 @ 20:23:24
URL: http://sayo.blogg.se/
Anonym

ja så är det nog...

2012-04-03 @ 21:51:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knitties

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt!

RSS 2.0