Nu har jag klarat målnivån på 1300 kcal tr...

Nu har jag klarat målnivån på 1300 kcal tre dagar på raken nu... Det är SALDOT EFTER MOTION... Och jag har börjat att gå ner i vikt även om det är bara 600 gram på en vecka.... Och det är påskveckan! Jag kan nog lära mig att leva så här snålt, även om det bara är mat och nästan inget utöver det... Och jag behöver tänka på portionerna... Men jag äter normal mat, varannan vecka middagskassen... Ingen bantning fumkar för mig! Sen har jag börjat att tänka på HUR jag umgås... Ofta över mat och fika... Måste försöka umgås mer "aktivt"... Även om mat och fika intages på en utflykt så har man förmodligen fått frisk luft och motion på köpet... Usch! Vad mycket att ta itu med. Vikten först!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knitties

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt!

RSS 2.0