Efter dagis gick vi på klubbkväll på Hemkö...

Efter dagis gick vi på klubbkväll på Hemköp för att ta del av kvällens erbjudanden. Kan inte motstå att köpa pampers för 79kr trots att det finns två blöjpaket hemma redan. Alla tänkte som jag = kö som om det vore värsta julaftons ruschen.... Stod jag i en timme i kö? Jag vet inte hur länge Men det kändes som en evighet. Varför väljer man alltid den kö som går långsammast??? Som tur var somnade sonen i kassakön! Normalt sett sover han inte på dagarna, Men i denna kö var det bara skönt att slippa det vanliga kögnället! Hoppas, Hoppas, Hoppas han somnar ikväll.... Vi kom hem till ett nystädat hem! Det är en guldklimp i tillvaron! Tack vare Rut kan fattiglappar som jag få städhjälp! Som ensamstående förälder har jag varken pengar eller ork. Orkeslösheten tar jag på allvar och håller på att arbeta bort mina betongskor i tillvaron. Städningen är en betongsko som sänkt mig rejält. Att orka städa efter en lång arbetsvecka och samtidigt ta hand om ett barn som påkallar på uppmärksamhet.... Det bara stressar mig!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knitties

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt!

RSS 2.0