En kollega ringde idag och sa att hon höll...

En kollega ringde idag och sa att hon höll på att städa upp i yngste sonens rum. (Han är ca 10 år) Hon undrade om min son var intresserad av lite spel osv som hon tänkte rensa ur. Mitt svar var såklart 'ja tack'! Jag blir så glad när medmänniskor (som inte behöver göra det) dyker upp från ingenstans! Jag menar, hon behövde inte fråga mig, men gjorde det ändå! Såna personer ska man tänka på när man tycker att världen är knäpp! För såna där bra människor finns lite här och där! En god gärning kan göra stor skillnad i en annan människas liv. Det är värt att tänka på lite då och då! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knitties

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt!

RSS 2.0