Halva veckan har gått redan! Tiden rusar f...

Halva veckan har gått redan! Tiden rusar fram! Det blir ljusare och ljusare för varje vecka som går! Jag älskar ljuset! Jag har nästan fullgjort mina förpliktelser som jurymedlem i svensktoppen! Fick ett brev för ett tag sen om att sifo och Sveriges radio hade valt mig som jurymedlem. Uppdrag är att rösta till fyra omgångar i svensktoppen! Tvekade om jag kunde åta mig ett sånt uppdrag men bestämde mig för att göra det! Det är inte så jobbigt som jag först tänkte mig att det skulle bli!



Kommentarer
Sayo

Kul grej, jag vill också va jury...

2012-02-15 @ 21:24:54
URL: http://sayo.blogg.se/
Kattis

Ja det var helt okej faktiskt, tänkte tacka nej men kände sen att jag borde ställa upp...

2012-02-21 @ 10:12:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knitties

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt!

RSS 2.0