Jag vann en tävling idag!

Heja heja heja! Jag vann ett klippkort 10 gånger på Skojlandet (mitt i veckan kort)!
Tack foraldraledighet.se och skojlandet.se för en underbar vinst!

Jag har haft ont i magen över sommartider där man ska göra lite roliga saker!

Sonens önskelista är:
Leka på Skojlandet
Åka lilleputtåg på Stora Holmen
Åka båt (Lagerbjelke)
Åka till Parken Zoo

Tack och lov hyfsat billig lista, men var fasen får man pengar ifrån?
Vilken lättnad när jag vann ett klippkort på Skojlandet! Nu ska vi dit varje vecka när dagis har stängt i sommar!
Heja!!!!


Kommentarer
Sayo

det blir ju kanon! Grattis!

2012-06-25 @ 11:39:45
URL: http://sayo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knitties

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt!

RSS 2.0