Midsommar och kalorier

Dagens kalorisaldo (före motion) är 2300 kalorier....

Dagens meny var:

Frukost

Macka med ost och skinka och såklart kaffe med mjölk

Lunch
Dillkokt färskpotatis, köttbullar, tre olika korvar, ägghalva

Efterrätt
Jordgubbar, glass, grädde

Middag
Två våfflor med jordgubbar, glass, grädde

Kvällssnask
150 gram Tutti Frutti Passion
(jävla ICA hade det som lockvara vid postutlämningen, grrrrrrr)

Men jag får ta nya tag imorgon. Har gått ner totalt 4,5 kilo i år... Sjukt lite, jag vet... Måste skärpa till mig ännu mer!!!!! Det är 750 gram i månaden i snitt....  Jag måste öka upp, ett kilo i veckan ska det vara.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knitties

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt!

RSS 2.0