Sitter på usö och fikar med mig själv. Vän...

Sitter på usö och fikar med mig själv. Väntar på att det ska vara dags för att få genomgång av resultatet på KIPStestet.... Det har varit en tuff period med influensa. Sonen är tillbaka till dagis och jag mår bra så när som en påträngande hosta. Igår tittade jag på filmen contagion. En bra film, som gör sitt jobb: får en toknojig över virus. Kan inte riktigt skaka av mig den. Skulle vilja gå ut och köpa handsprit bara för att.... (eller använda upp de förpackningar som finns hemma kanske) när svininfluensan kom, var sonen nyfödd. Jag var helt tagen av rädsla för att sonen skulle bli smittad. Handsprit, handtvätt och ej pilla sig i ansiktet var mina ledord i tillvaron då... Statistiken skulle inte drabba oss! (det gjorde den inte, tack och lov för det)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knitties

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt!

RSS 2.0