Sjuk sjuk sjuk sonens 39-40 gradiga influe...

Sjuk sjuk sjuk sonens 39-40 gradiga influensa håller i sig... Och igag blev jag också sjuk... Influensa tror jag... Frossa, yrsel, ledvärk, kraftig hosta, vattniga ögon, och det blixtrar till och så kommer yrselattack, durrningar i öronen och hackig syn. Det är nästan som migrän men ändå inte... Febern är bara 38 men jag känner mig dödssjuk... Tack och lov att sonen är däckad också för nu kan jag inte ta hand om ett aktivt barn, men ett däckad barn kan jag ta hand om... Ja, jag är patetisk och tycker synd om mig själv...



Kommentarer
Sayo

Det är tillåtet att tycka synd om sig då... krya på er!

2012-03-13 @ 21:05:58
URL: http://sayo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knitties

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt!

RSS 2.0