Idag tog jag sällskap en bit på väg med en...

Idag tog jag sällskap en bit på väg med en 87-årig man som berättade lite ur sitt liv. Det var så spännande att höra och jag önskar jag fick höra mera... Hans fru är senil och tillsammans bor de på hem särskilt inriktat på senildementa. Det enda med hans hälsa var att orken inte var som förr och att han såg dåligt, vilket ibland medförde att han kände sig yr. Hans stora problem var att få tiden att gå. Hans familj består att frugan och ett barn på 55 år. Så nu skulle han ta bussen upp på stortorget. Vilken häftig man. Han såg fräsch ut, har säkert varit snygg i ungdomens dagar, såg inte ut att vara en dag över 75 år.... Denna man lyste upp min dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knitties

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt!

RSS 2.0