Nu har jag återigen bestämt mig! Ska gå ne...

Nu har jag återigen bestämt mig! Ska gå ner ett kilo i veckan... Väga maten, försöka äta små portioner. Ingen mellis, trots att det behövs. Dricka the på kvällarna istället för att knapra morötter...om jag är hungrig när jag ska sova får jag ta en muslimuffin, som inte innehåller socker eller vitt mjöl, och knappt något fett... Endast 88 kcal per muffin... Jag har börjat med fullkornspasta också... Försöker tänka på vad som är rimligt när man har en liten pojke... Han ska få normal mat! Men han kan lära sig att man äter fullkornsmakaroner, kungsörnens är ganska så okej... Osv... Det måste bli resultat! Och snart också! För hur roligt är det att kämpa när det inte visar sig runt midjan och på vågen?



Kommentarer
Sayo

Du fixar det! Havremuffinsen är supergoda!

2012-05-15 @ 22:20:43
URL: http://sayo.blogg.se/
Sayo

muslimuffinsen menar jag såklart

2012-05-15 @ 22:21:05
URL: http://sayo.blogg.se/
Anonym

ja de är faktiskt goda! Tar en sån på kvällen om jag är hungrig när jag ska lägga mig. Tröttnar inte på dem heller... Som tur är!

2012-05-16 @ 08:25:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Knitties

Ingenting är omöjligt, bara olika svårt!

RSS 2.0